Ugradnja nove opreme u kragujevačkoj fabrici Fijat automobili Srbija trebalo bi da počne sledećeg meseca. U Zastavinoj fabrici automobila u sredu je počelo iseljavanje poslednje stare opreme iz manjih magacina, čime se stvaraju uslovi da na jarbolu nove kompanije ostane samo zastava torinsko-srpskog proizvođača - Fijat automobili Srbija. Zastavin automobilski program ugašen je skoro pre dve godine, ali se poslednja oprema stare fabrike iz magacina montaže, preseraja i mehaničke obrade, izmešta tek ovih dana. Proces gašenja stare fabrike predviđen je u tri faze. Druga se privodi kraju, a instaliranjem nove opreme, koja će početi da pristiže već narednog meseca, počinje formiranje nove fabrike. Zastava u zajedničku kompaniju unosi oko 250 hektara zemlje, između 800.000 i 900.000 kvadrata proizvodnog i poslovnog prostora i nešto malo opreme. Za taj ulog će u novoj kompaniji imati 33 odsto vlasništva, a italijanski partner donosi investiciju od milijardu evra.
Ugradnja nove opreme u kragujevačkoj fabrici Fijat automobili Srbija trebalo bi da počne sledećeg meseca.
U Zastavinoj fabrici automobila u sredu je počelo iseljavanje poslednje stare opreme iz manjih magacina, čime se stvaraju uslovi da na jarbolu nove kompanije ostane samo zastava torinsko-srpskog proizvođača - Fijat automobili Srbija.
Zastavin automobilski program ugašen je skoro pre dve godine, ali se poslednja oprema stare fabrike iz magacina montaže, preseraja i mehaničke obrade, izmešta tek ovih dana.
Proces gašenja stare fabrike predviđen je u tri faze. Druga se privodi kraju, a instaliranjem nove opreme, koja će početi da pristiže već narednog meseca, počinje formiranje nove fabrike.
Zastava u zajedničku kompaniju unosi oko 250 hektara zemlje, između 800.000 i 900.000 kvadrata proizvodnog i poslovnog prostora i nešto malo opreme. Za taj ulog će u novoj kompaniji imati 33 odsto vlasništva, a italijanski partner donosi investiciju od milijardu evra.
U fabrici će se proizvoditi do 300.000 automobila, namenjenih, pre svega, inostranom tržištu, a fabrika će u toj fazi upošljavati između tri i četiri hiljade radnika.
Prema rečima Radomira Petrovića, direktora firme Zastava automobili, fabrika će formalno pravno opstati i posle tog procesa jer mora da brine o 1.570 radnika, koji još nisu prešli u novu kompaniju, kao i da servisira stari Zastavin program ("jugo", "kec" i "florida") u narednih nekoliko godina.